План роботи асистента вчителя Полехиной
Індивідуальний план роботи асистента вчителя
Полехіної Тетяни Василівни
під час карантину
з 27.04.2020р. по 11.05.2020р.
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час
|
Примітки
|
1.
|
27.04.2020
|
Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання учня 6-А.
Упорядкування дидактичного матеріалу.
Підбір навчальних відеофайлів для дитини з ООП.
|
08.00-13.00
|
У телефонному режимі,
Viber
|
2.
|
28.04.2020
|
Онлайн консультація для батьків дітей з ООП.
Вебінар: Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в сучасній школі
|
08.00-13.00
|
Viber
|
3.
|
29.04.2020
|
Перегляд відеоуроків на «YOUTUBE.COM».
Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання .
|
08.00-13.00
|
Viber, месендж,
соціальні мережі, ютуб
|
4.
|
30.04.2020
|
Робота з методичною літературою.
Підбір матеріалу для учня 6-А класу. Підбір матеріалу для інклюзії.
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі,https://incluz24.
|
5.
|
04.05.2020
|
Вебінар: Ігрові педагогічні прийоми як пробудити в учнів інтерес до навчання
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі.
|
6.
|
05.05.2020
|
Онлайн-перевірка виконання завдань дитини з ООП.
Індивідуальні консультації для учня 6-А класу в онлайн – режимі.
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному
|
7.
|
06.05.2020
|
Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для учнів 4-Г класу в онлайн – режимі.
Підбір відеоматеріалів про толерантність.
|
08.00-13.00
|
месенджер, все освіта.
|
8.
|
07.05.2020
|
Розробка дидактичного матеріалу .
Створення пам’ятки для батьків «Батьки: прислухайтесь до мене».
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному
|
9.
|
08.05.2020
|
Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
Індивідуальні консультації для учня 6-А класу в онлайн – режимі.
Створення пам’ятки для батьків
«Кінезіологія – проста гімнастика для мозку».
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
Індивідуальний план роботи під час карантину
(06.04.2020 – 10.04.2020)
асистента вчителя Полехіної Тетяни Василівни
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями
|
1
|
06.04.2020
|
1. Упорядкування портфоліо учнів.
2. Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті школи завдань для учнів на період карантину(перегляд відеофайлів, обчислення виразів)
3.Розробка і розміщення на сайті завдань для інклюзії.
(Навчання в дистанційній формі)
|
08.00-14.00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
2
|
07.04.2020
|
1. Робота зі шкільною документацією.
2. Спільно з вчителем продовжити розробляти та підбирати матеріали до дистанційного навчання
3. Онлайн консультація для батьків дітей з ООП
( Навчання в дистанційній формі)
|
08.00-14.00
|
Viber, месендж, у телефонному режимі.
|
3
|
08.04.2020
|
1. Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.
2. Виготовлення дидактичного матеріалу для інклюзивного навчання
3. Внесення оновлених даних до ІПР.
4. Самоосвіта ( перегляд літератури на тему : «Сонячні діти»)
|
08.00-14.00
|
Viber, месендж
соціальні мережі
|
4
|
09.04.2020
|
1.Опрацювання методичної літератури по темі «Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».
3.Дистанційна онлайн- консультація .
|
08.00–14.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
|
5
|
10.04.2020
|
1 Виготовлення індивідуальних завдань .
2.Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».
3. Індивідуальні консультації в онлайн-режимі.
|
08.00–14.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
|
Індивідуальний план роботи під час карантину
(21.04.2020 – 24.04.2020)
асистента вчителя Полехіної Тетяни Василівни
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями
|
1
|
21.04.2020
|
1. Розробка педагогічних порад та пам’ яток батькам.
2 Індивідуальні консультації для батьків в онлайн – режимі
|
08.00 – 14.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі
|
2
|
22.04.2020
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для учня 6-А класу в онлайн – режимі
2.Гостьовий курс «Смартфон для батьків» (сайт https://osvita.diia.gov.
|
8.00 –14.00
|
Viber, coціальні мережі,
|
3
|
23.04.2020
|
1. Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей школярів”
2. Курс для батьків « Безпека дітей в інтернеті» (сайт https://osvita.diia.gov.
|
9.00 – 14.00
|
Viber, coціальні мережі
|
4
|
24.04.2020
|
1.Добірка дидактичного матеріалу для дітей з ООП до уроків.
2.Перегляд вебінару «Розвитoк різних видів пам’яті у дітей »
3. Базовий курс з цифрової грамотності (початковий рівень)» (сайт https://osvita.
|
8.00 – 14.00
|
Viber, coціальні мережі
|
Індивідуальний план роботи під час карантину на період канікул
(13.04.2020 – 17.04.2020)
асистента вчителя Полехіної Тетяни Василівни
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Примітки
Вставити посилання з поясненнями, завданнями
|
1
|
13.04.2020
|
1. Підготовка плану роботи під час карантину на наступний тиждень.
|
08.00-14.00
|
соціальні мережі
|
2
|
14.04.2020
|
1.Спільно з вчителем розробка і розміщення на сайті закладу творчих завдань для учнів 3-В класу.
(соціальна мережа Viber)
2.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»
|
08.00–14.00
|
Viber, соціальні мережі
|
3
|
15.04.2020
|
1.Спільно з вчителем поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
2. . Самоосвіта . Вебінар – Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради
|
08.00-14.00
|
Viber, соціальні мережі
|
4
|
16.04.2020
|
1. Вивчення матеріалу як зберегти зоров’я
2. Самоосвіта. Курс –Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?
|
8.00- 14.00
|
Viber. Соціальні мережі
|
5
|
17.04.2020
|
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у 6 х класах.
2. Опрацювання методичної літератури: «Інклюзивна освіта від А до Я»
3. Робота зі шкільною документацією.
|
08.00-14.00
|
Viber
|
Індивідуальний план роботи асистента вчителя
Полехіної Тетяни Василівни
під час карантину з 12.05.2020 по 29.05.2020
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час
|
Примітки
|
1
|
12.05.2020
|
1. Складання плану роботи на час карантину
2.Упорядкування папки асистента вчителя, поповнення методичними матеріалами
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
2
|
13.05.2020
|
1. Робота з шкільною документацією
2. Опрацювання методичної літератури
3.Комунікативні навички дітей з ООП: особливості формування
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
3
|
14.05.2020
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою:
1.Настановне заняття. Вхідне комплексне
Діагностування.
2. Основні принципи концепції «Нова
українська школа» та особливості
роботи за новими державними
освітніми стандартами
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, електронна пошта
|
4
|
15.05.2020
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою:
1.Інклюзивна освіта: сутність, завдання та
принципи. Основні міжнародні та
національні документи, що
регламентують інклюзивну освіту в
Україні.
2. Основні завдання, ролі й функції
асистента вчителя в інклюзивному
класі. Робота у єдиній команді. Спільне
викладання
|
08.00-13.00
|
Електронна пошта, Viber,
|
5
|
18.05.2020
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою:
1. Команда психолого-педагогічного
супроводу: основні завдання, склад,
основні функції членів команди
2. Партнерство з батьками як необхідна
умова успішного інклюзивного
навчання
|
08.00-13.00
|
Електронна пошта, Viber,
|
6
|
19.05.2020
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою:
1. Огляд основних категорій дітей з
особливими освітніми потребами.
Використання МКФ-ДП для підтримки
активності та участі дітей з особливими
освітніми потребами та забезпечення
змін в навколишньому середовищі
2. Співпраця з місцевою громадою: роль
Інклюзивно-ресурсних центрів у
наданні додаткової підтримки.
3. Сутність та основні принципи МКФ-
ДП. Огляд структури
|
08.00-13.00
|
Електронна пошта, Viber,
|
7
|
20.05.2020
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою:
1. Огляд основних категорій дітей з
особливими освітніми потребами.
Використання МКФ-ДП для підтримки
активності та участі дітей з особливими
освітніми потребами та забезпечення
змін в навколишньому середовищі
2. Індивідуальна програма розвитку (ІПР):
як механізм індивідуалізації освітньої
траєкторії для дитини з особливими
освітніми потребами та забезпечення її
додаткових потреб в освітньому процесі
|
08.00-13.00
|
Електронна пошта, Viber,
|
8
|
21.05.2020
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою:
1. Особливості оцінювання навчальних
досягнень дітей в умовах інклюзивної
освіти. Роль вчителя у проведенні
спостережень
2. Підсумкове заняття
|
08.00-13.00
|
Електронна пошта, Viber,
|
9
|
22.052020
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації дистанційно-заочною формою:
1. Основні стратегії формування
позитивної атмосфери у дитячому
колективі
2. Конференція з обміну досвідом
|
08.00-13.00
|
Електронна пошта, Viber,
|
10
|
25.05.2020
|
1. Опрацювання методичної літератури —
2. Робота над удосконаленням ресурсної кімнати виготовлення наочності .
3.Розробка педагогічних порад та пам’ яток батькам
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
11
|
26.05.2020
|
.1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного рівня, асистента вчителя.
2. Прослуховування вебінарів на сайті Всеосвіта Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу.
3.Виготовлення індивідуальних завдань
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
12
|
27.05.2020
|
1. Робота з методичною літературою
2. Консультація батьків.
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
13
|
28.05.2020
|
1.Робота з документацією.
2. Прослуховування вебінарів Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон «Освіта під час карантину»..
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|
14
|
29.05.2020
|
Привітання з закінченням навчального року.
Робота з документацією
|
08.00-13.00
|
Viber, coціальні мережі, в телефонному режимі, Всеосвіта
|