ПОЛОЖЕННЯ
про організацію та структуру учнiвського самоврядування в Новопокровському ліцеї
- Загальнi положення
1.1. Учнівське самоврядування – добровільне об’єднання учнів, мета якого — сформувати в дітей вміння господарювати у школі, класі, вміння співпрацювати на принципах партнерства, гласності, демократизму з учнівським, педагогічним та батьківським колективом школи.
1.2. Діяльність органів учнівського самоврядування в школі сприяє згуртуванню шкільного колективу, розвитку громадянської позиції, процесу соціалізації учнів, більш ефективному їх входженню в доросле життя. Школа керується інтересами й потребами дітей, прагне стати осередком, де учні не лише вчаться, а й відбуваються як особистості, живуть повноціним, духовним життям.
1.3. Концепція розвитку школи передбачає формування успішної компетентної особистості. Учнівське самоврядування покликане надати в цьому слушну допомогу, розвинути такі якості школярів, як самостійність, активність, ініціативність, комунікативність, толерантність, відповідальність, обов’язковість, уміння приймати рішення й реалізовувати намічене.
1.4. Учнівське самоврядування в школі має назву – «ШМОН»- шкільна молодіжна організація новопокровців.
1.5. «ШМОН» здійснює свою діяльність відповідно до Законодавчих актів, що регулюють і визначають діяльність дитячих та молодіжних організацій.
- Головна мета, принципи та напрями «ШМОН».
2.1 Головною метою ради старшокласників є :
– формування у учнів активної громадської позиції, почуття власної гідності, готовності взяти участь у вирішенні важливих завдань;
– формування національної самосвідомості, розвиненої духовності, загальної культури ;
– розвиток творчих здібностей на основі загальнолюдських та національних цінностей ;
– створення умов для постійного самовдосконалення ;
– розвиток учнівських колективів, самоврядування ;
– формування якості яскравої особистості, лідера, сприяння більш повному самовираженню і самореалізації особистості.
2.2 Принципи «ШМОН»
– повага до особистої думки кожного члена молодіжної організації ;
– колективність у роботі у поєднанні з особистою відповідальністю кожного за виконання своїх обов’язків і доручень ;
– вибірність усіх керівних органів
– свобода дискусії, право на волевиявлення в поєднанні з дисципліною, підпорядкованістю меншості більшості ;
– допомога молодшим школярам в оволодінні принципами ”ШМОН”;
2.3 Склад ради парламента
– Президент
– Заступник президента
-Сектори шкільного парламенту:
Дисципліни і порядку
Навчання
Інформації
Культури
Спорту